Ogólne : W szkole uczymy się na poziomie PUCZ'Y np w wieku 7-13 lat Potem zdajemy egzamin i Dostajemny I,II,III,IV,V,VI. Czym niżej tym gorzej. Potem mamy wybór. I tak do wybranego zakończenia. Można się zapisać na kursy które umożliwiają zapisanie się dalej i zdobycie leprzej pracy. Karzdy zaczyna od 7 lat wtedy zaczynamy nauke. Nasza klasa to poziom postaci. Awansowanie postaci powstaje tak, że awansowanie wszystkich jest zawsze 1 dnia miesiąca. Pucze Zeszymy i Mosmy zdajemy w szkole. Uzmy,Uzdysmy w ministerstwie.
PUCZ ( pucze ) Podstawowe umiejętności czarodzieja.
Stopień 1-7 II Wiek zdawania testu 13 lat Wymagania Brak Opis: Wymagane na dostanie normalnej pracy.
ZSZM ( zeszymy ) Zaawansowana sztuka magii
Stopień 8-13 I Wiek zdawania testu 19 lat Wymagania : Zaliczenie Puczy na II Opis : Jeśli zdamy na II dosaniemy dobrze płatną prace.
UZM ( Uzmy ) Umiejętności zawodowe maga Stopień 1-5 Wiek : 16(20)-20(24) Wymagnia : Zaliczenie na III Puczy Opis : Umożliwia dostanei leprzej pracy, lecz lepiej zapisać się na pucze a potem na Uzmy.
MOSM ( Mosmy ) Mistrzowskie opanowanie sztuk magii Stopień 6-13 I Wiek : 20-27 lat Wymaganie : Pucze na I Zeszymy na II Kurs Magii Stopień III Opis : Dostaniemy prace np Nauczyciela.
UZDSM ( uzdysmy ) Umiejętności zawodowe bo spraw magii.
Stopień 14-23 I Wiek 25-34 Wymagagania Pucze na I Zeszymy na I Uzymy na I Kurs zawodowy stopień II Opis : daje nam świetną prace w biurze, a czasami ministra!
Kursy:
Kurs Magii Stopień I,II,III Kurs Zawodowy Stopień I,II,III Kurs Stworzeń Stopień I,II Kurs Teleportacji Stopień I,II Kurs Zarządzania Stopień I,II,III Kurs Wychowawczy Stopień I,II Kurs Przywoływania Stopień I,II,III Kurs Walki Mieczem Stopień I,II,III Kurs Waki Kuszą Stopień I,II,III Kurs Alchemi Stopień I,II,III,IV Kurs Zaklęć Stopień I,II,III Kurs Handlowy Stopień I,II,III Kurs Sportowy Stopień I,II,III,IV
Dyscypliny.
Labirynt : Jest 10 osób. Biegają po labiryncie i walczą. Wygrywa ten który ostatni zosanie w labiryncie.
Axel : Gra w której chodzi o to że trzema rzucił ognistą kulą to "dziupli" z jak największej odległości. Dziupla nie znajduje się wysoko tylko nisko. Zaczyna się od 10m, Potem dokłada po 10 i wygrywa ten kto rzuci z najwiekszej odległości.
|